>>>

καλπάζων ρεφορμισμός

Μυγιάγγιχτοι και κλαψομούνηδες μικροαστοί έχουν κατακλύσει τα social media και ειδικά το facebook. Κι αν για τους δημιουργούς και τους performers (ηθοποιούς, χορευτές, πολιτικούς κ.ά.) είναι σχεδόν αναγκαστική η παρουσία τους για την πλέμπα είναι απλά το πεδίο άσκησης μιας ματαιοδοξίας καφενείου. Τα social media δεν είναι παρά η καφενειακή επέκταση.. Το μικρό χωρίο και η γειτονιά έγινε «παγκόσμιο χωριό».

Τα social media τα λάτρεψα με πάθος, γιατί λατρεύω τη ζωή επίσης.. Όσο κι αν οι τεχνοφοβικοί ή και οι «παραδοσιακοί» (παλαιοημερολογίτες), κάθε ιδεοληπτικής απόχρωσης, τα φοβούνται και τα μισούν. Θα ακούσετε και θα διαβάσετε πολλές θεωρίες, ακόμα και διδακτορικές διατριβές υπάρχουν, για το «φαινόμενο», που κατά 99.99% λένε και γράφουν μπούρδες.

Ήμουν πολύ σκεπτικιστής και διστακτικός στο μπάσιμο, αλλά ως σοβαρός άνθρωπος που είμαι, όταν μπαίνω, μπαίνω για «τα καλά», με τα μπούνια. Η περίοδος εισόδου μου είναι ταυτισμένη με τον έκσταση των ΣΥΡΙΖΑϊκών trollς και όλου του αριστερισμού που έδιναν τον υπέρ πάντων αγώνα για να γίνει εξουσία ο απατεώνας προδότης Τζίφρας. Έμμισθος ή άμισθος, αυτός ο εσμός, κυρίως παρήγαγε (περαιτέρω) ηλιθιότητα ικανή να θρέψει κάθε ματαιοδοξία, ακόμα και την υπερβάλλουσα των μικροαστών και του μικροαστικού πόπολου ενός άθλιου προτεκτοράτου. Τους εν λόγω ρουφιάνους τους γάμησα σε στάσεις περισσότερες κι από αυτές του Kama Sutra και σε διάρκεια επιχειρήσεων που θα ζήλευε κάθε στρατηλάτης. Σαν «στρατηγός χωρίς στρατό», όπως ακριβώς ένιωσε και ο Guy Debord, δεν επέφερα βεβαίως κανένα υλικό ή «πνευματικό» αποτέλεσμα που να κινήσει, προς την μια ή την άλλη κατεύθυνση, αυτόν τον εθελόδουλο λαό των (β)Ρωμιών νέο-ραγιάδων. Ούτε καν αντίδραση στα λεγόμενά μου και την φιλοσοφία μου δεν έχει υπάρξει, τουλάχιστον άξια λόγου, τόσο από την ψωραλέα «πνευματική ελίτ» όσο και από κάποιο κέντρο εξουσίας.

Με διαβάζουν άπαντες. Κόμματα, «υπηρεσίες» εσωτερικού και εξωτερικού και διάφορα Think Tanks. Όταν λέω «άπαντες» εννοώ ασφαλώς όλους όσους απασχολεί το προτεκτοράτο μας για υπηρεσιακούς κυρίως λόγους. Είναι όμως αλήθεια ότι με τιμούν και πιο «ανεξάρτητοι στοχαστές». Σε γενικές γραμμές, η τακτική όλων των κέντρων (και μη..) εξουσίας είναι να με αντιμετωπίζουν σαν «γραφικό» αφού γνωρίζουμε από κοινού ότι με τέτοιο λαό έχουν λίγο ως πολύ «δέσει το γάιδαρό τους». Οι πολλαπλές λογοκλοπές που υφίσταμαι δεν με απασχολούν καθόλου, απλούστατα γιατί όλοι αυτοί οι ατάλαντοι και αγράμματοι κλέφτες καθιστούν το τελικό προϊόν αγνώριστο, κοινώς: σκατά. Η μη αξιοποίησή μου από κάποιο κέντρο ή παράκεντρο εξουσίας, όπως έχω πει με παρρησία (για τους φίλους μου) και με έπαρση (για τους εχθρούς μου) δεν αποτελεί πρόβλημα τόσο για ΄μενα όσο για το λαό και την εθνο-κρατική υπόσταση που οδεύουν σούμπιτοι στο γκρεμό. Σε γενικές γραμμές, δεν έχω δει και κανέναν-καμία κάπως ενάρετους και ικανούς, στους επιμέρους χώρους και στα μαγαζάκια να αξιοποιούνται. Ο κανόνας είναι ότι όσο πιο βλάκας και αχρείος είσαι να μπορείς μέχρι και πρωθυπουργός και πρόεδρος να γίνεις.

Μια δημιουργική καλλιτέχνης ξεπρόβαλε μέσα από το χάος και σχολίασε ένα απόφθεγμά μου (αφορισμό). Να σημειώσω πως η εν λόγω, δεν έχει ασχοληθεί μαζί μου, πέραν της δραστηριότητας της να μου διαφημίζει ναρκισσιστικά τις παραστάσεις και τα projects της. Ήταν ένα θαύμα, το ότι ιντριγκάρισα κάποια που καθόλου δεν το περίμενα. Αυτή είναι και η μαγεία των social media και αυτού του είδους επικοινωνίας.

Ηώς Αντωνοπούλου: Πολύ μίσος σήμερα προς το γυναικείο φύλο τι έγινε;

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Που το είδες το μίσος καλέ;; Λατρεύω τις γυναίκες σαν έντιμος φαλλοκράτης. Δεν τις ωραιοποίησα ποτέ..

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης Ε τότε γιατί λες ψέμματα για την φύση τους ;!

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Λέω αλήθεια, έστω τη δική μου αλήθεια.. ας μην βιαζόμαστε να «καταλάβουμε» τον συναισθηματικό κόσμο του άλλου.

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης εφ όσων δεν είσαι γυναίκα φαντάζομαι δεν μιλάμε για τον δικό σου συναισθηματικό κόσμο άρα ούτε κι Εσυ πρέπει να μιλάς για τον συναισθηματικό κόσμο κάποιου άλλου.

Η αγάπη και το μίσος είναι αρκετά μακριά μου.. Είμαι ΥΛΑ.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Αναφέρομαι στο ότι διέκρινες μίσος στα λόγια μου.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Ο κόσμος διέπεται από κοινή ουσία και τίποτα το ανθρώπινο δεν μου είναι ξένο..

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης δηλαδή είσαι αρκετά σοφός για να μιλάς για τις σκέψεις κάποιου άλλου ;

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Δεν είναι θέμα σοφίας αλλά ουσίας, όπως προ είπα..

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Κι εσύ ας πούμε μιλάς, κι ως μια (κάποια) γυναίκα και ως (ουσία) γυναίκα (γενικώς).

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης η ουσία που βρίσκει ο καθένας μας σε διάφορα πράγματα είναι διαφορετική εδώ μιλάς λοιπόν για την γυναίκα ως κατ εξοχήν ψεύτρα αν αυτή είναι η ουσία για σένα λυπάμαι.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Δεν λέω ότι η γυναίκα είναι ψεύτρα. Όλοι λέμε ψέματα. και οι άντρες.. Λέω κάτι άλλο που είναι σαφέστατο. Πως όταν λένε ψέματα είναι για το καλό μας (εμάς των ανδρών) και και όταν λένε αλήθειες είναι για το κακό μας…

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης η αλήθεια είναι πάντα για καλό
Γι αυτό καλό είναι όλοι μας να το καταλάβουμε μια ώρα αρχύτερα για να ζούμε καλύτερα.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Λέω δηλαδή κάτι πολύ «χειρότερο» από αυτό που σε θύμωσε ή σε ιντριγκάρισε, που θεωρώ ως μέρος της τραγικής ανθρώπινης φύσης.

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης ίσως γιατί δεν δεν έχεις καταλάβει κάτι πολύ πιο βασικό.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Πεθαίνω να το μάθω..

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Είμαι θιασώτης της Αρετής και του ευ ζην, αλλά υπάρχει και το Πλατωνικό Ιαματικό Ψεύδος.

Ηώς Αντωνοπούλου: Οποίος σου πει την αλήθεια σε σέβεται κ αυτή όσο κ να σε πληγώσει είναι για καλό σου γιατί εκεί και μάλιστα θεωρώ ότι είναι δώρο η αλήθεια ( ξέρεις την πραγματική σκέψη κάποιου για σένα η για κάποιο θέμα ) το ψέμα από την άλλη δείχνει ασέβεια και απόκρυψη της πραγματικής σκέψης
Αυτή είναι η γνώμη μου.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Με έκρινες μόνο με την προ-εννόηση που έχεις και βιαστικά.. Δεν προσπάθησες να καταλάβεις τι λέω. Αυτό δεν το λες και φίλια στάση αλλά αγαπητική.

Δεν ξέρω πόση αλήθεια αντέχεις.. Οι άνθρωποι είμαστε δύσκολοι στην αλήθεια, και η αφεντομουτσουνάρα μου δεν αποτελεί εξαίρεση.

Η αγάπη είναι ψυχοκομπίνα της εξουσίας και των εξουσιαστών.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Το «δόγμα» μου είναι ότι η ιστορία είναι νεκροταφείο καλών προθέσεων.

Ηώς Αντωνοπούλου: Δεν μίλησα για αγάπη θεωρώ για σεβασμό μίλησα καθώς η γυναίκα ή ο άνδρας μπορεί να ναι από την μάνα μας κ τον πατέρα μας φίλους ή τον/την σύντροφο μας κ ο σεβασμός πρέπει να υπάρχει σε όλες αυτές τις σχέσεις.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Δηλ. μου προσάπτεις ότι δεν σέβομαι τις γυναίκες;;;

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης όχι, θεωρεις ότι οι γυναίκες δεν σε σέβονται. Η ακόμα χειρότερα ότι θεωρεις ότι σε σέβονται ενώ δεν σε σέβονται εάν αυτά που γράφεις είναι αλήθεια (βγαλμένα από γεγονότα).

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Ακόμα και εμπειρική γνώση να σου εκθέσω δεν νομίζω ότι θα μπεις σε διαλεκτική. Με έχεις στήσει στον τοίχο και με πυροβολείς, μέχρι τώρα.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Ας το πιάσουμε απ΄ όπου θες. Αλλά σε παρακαλώ, ας κάνουμε διαλεκτική κι όχι παράλληλους μονολόγους.

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης ναι γιατί θεωρώ ότι αδικείς τον εαυτό σου πρώτα και ένα μεγάλο κοινωνικό σύνολο.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Δηλ. έχεις καλύτερη εικόνα απ΄ ότι εγώ για τον εαυτό μου και γνωρίζεις τις ανάγκες του (μου);;; Αυτό είναι στάση αγαπητική και εξουσιαστική, αν με εννοείς..

Ηώς Αντωνοπούλου: Κοίτα εγώ συμβουλές δίνω για το καλό των άλλων προσωπικά δεν έχω να κερδίσω τίποτα καθώς η εξουσία που λες συμβαίνει για να κερδίσει κάτι εγώ πάλι δεν έχω τέτοιο στο μυαλό μου αν πάλι Εσυ θεωρεις κάτι τέτοιο δεν έχω θέση εδώ άλλο.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Συμβουλές δίνουμε όταν μας ζητηθεί. Ποτέ αυτόκλητα. Δεν είναι ευγενικό, και ανεξάρτητα αν έχουμε τις πιο αγνές ή τις ελεεινότερες προθέσεις.

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης οκ τότε συγγνώμη που ενδιαφέρθηκα για την διαστρεβλωμένη σου άποψη μείνει σε αυτήν κ καλή τύχη

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Τώρα μιλάς σωστά.

Ηώς Αντωνοπούλου: Α κ να μην ξεχάσω τα ποστάρεις στο fb άρα κάτι ζητάς από προσοχή μέχρι συμβουλή

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Δεν είμαστε όλοι ματαιόδοξοι στο facebook, μερικοί είμαστε απλά σοφοί και ενάρετοι.

Ηώς Αντωνοπούλου: Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης τότε γιατί έχεις fb; κ ποστάρεις κι ολας είναι εργαλείο το fb που βοηθάει να έχουν οι άλλοι εικόνα για εμάς οποία κ να είναι αυτή.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Ελπίζω να μην είναι ποινικό αδίκημα η χρήση από μέρους μου του μέσου όπως γουστάρω, σε νόμιμα πάντα πλαίσια.

Ηώς Αντωνοπούλου: Στο fb ο καθένας μπορεί να δει κάτι κ να απαντήσει κ να κάνει μια συζήτηση αν αυτό για σένα είναι ενοχλητικό κάτι έχεις κάνει λάθος εξ αρχής.

Γεώργιος Ἀγαθοδαίμων Παπαντώνης: Πουθενά και ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι με ενοχλούν οι παρεμβάσεις.. Ακόμα και τις χυδαιότερες έχω ανεχτεί, σε «νήματά» μου, μέχρι που κάποια στιγμή αποκλείω τον υβριστή, από βαρεμάρα όμως.. το χάσιμο χρόνου από κάποια στιγμή και πέρα είναι ύβρις..

Πάω για μεσημεριανό, μπορεί να τα πούμε αργότερα. Καλή όρεξη ή χώνεψη.

Ηώς Αντωνοπούλου: Δεν θα τα πούμε η αλήθεια είναι ότι σιχαίνομαι αρκετά τους ανθρώπους που φασκουν κ αντιφάσκουν
Τα δυο τελευταία σου μνματα δηλαδή
Καλή τύχη.

Καιρό τώρα, ειδικά τις τελευταίες μέρες, έψαχνα ένα φάρο εξόδου από την τρέχουσα επικαιρότητα και την ενασχόλησή μου μ΄ αυτή. Όλη αυτή η σκατίλα του κοινωνικό-πολιτικού σκηνικού με τραβάει όλο και πιο βαθιά στην αυτοκρατορία του τίποτα.

Η παράθεση του «νήματος» σκοπό έχει να κάνει γνωστό, σε ελάχιστους ασφαλώς, το πόσο ευφάνταστη μπορεί να είναι η κενολογία και η παπαρολογία και πόσο καλλιτεχνικό ταλέντο μπορεί να διαθέτει. Η μνησικακία και η μισαλλοδοξία επίσης μπορούν να είναι αφορμές και αιτίες επιβίωσης με άριστες απολαβές σε χρήμα και φήμη. Οι περισσότεροι (πλείστοι όσοι) θα ευτυχήσουν και θα πανηγυρίσουν με τις ατάκες της Ηούς, που ομολογουμένως με κατατρόπωσε. Η «αριστοκρατία του πνεύματος» έχει πλήρη συναίσθηση ότι το (δικό μας) target group παραμένει απελπιστικά μικρότερο από αυτά του θεάματος και της εξουσίας. Κάθε «ελεύθερο πνεύμα» γνωρίζει πως αυτά που προσφέρει ως δώρα έχουν συνημμένα τον πόνο και την οδύνη πασπαλισμένα με μικρές χαρές και κοπιώδη ελευθερία. Οι Δαναοί θα κλέβουν πάντα την παρτίδα και η Τροία ακόμη καίγεται..

Ατυχώς για την καλλιτέχνιδα, εκτιμώ το έργο της. Έχω δει παράστασή της, ασφαλώς χωρίς να κάνω φασαρία και εντύπωση. Έβαλα μπροστά φίλη μου να πάρει εισιτήρια, για να μην φανεί ούτε καν το όνομά μου, κι έτσι να μην γίνει γνωστό, έστω και τυχαία, στην ίδια την Αντωνοπούλου. Δεν το έκανα από κρυψίνοια αλλά από στρατηγική προσέγγισης και αποφυγής λαθών. Μετράω τους ανθρώπους βήμα βήμα και με τους όρους που ορίζω και μηχανεύομαι εγώ. Παρότι είναι κι αυτή μέρος αυτής της πολιτιστικής μεταμοντέρνας φούσκας και της δομημένης αποδόμησης εκτιμώ ότι έχει προοπτικές εξέλιξης και κάποιο μέλλον ευοίωνο, βασισμένο πάνω σε ένα υπερχειλίζων ταλέντο. Της συνιστώ, χωρίς καμιά διάθεση ειρωνείας, να προσθέσει καθρέφτες και κάτοπτρα στην ζωή της και τις παραστάσεις της. Θα απογειώσουν την αυτογνωσία της, το ταλέντο της και το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Να μην φοβάται και να έχει αποφασιστικότητα και θάρρος. Εμείς οι τίμιοι φαλλοκράτες είμαστε οι τελευταίοι που θα την βλάψουμε. Απ΄ αλλού θα το ΄βρει αν ατυχήσει. Αν επιτείνει τα ελαττώματά της και δεν καλλιεργήσει τις αρετές της, θα τη φάει το μαύρο σκοτάδι.

Οι γυναίκες μπορούν να συγχωρήσουν όλα τα ελαττώματά μας εκτός από την ευφυΐα. Οι «κουλτουριάρες» και οι οι «γυναίκες καριέρας» είναι η κορωνίδα του αφορισμού, τόσο όσο να μην επιτρέπουν ούτε καν την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.


ΥΣ. Μπορώ να έχω «εικόνα», όποτε θέλω, μέσω κάποιου από τα 666 (δαιμόνια) προφίλ μου, παρά τον αποκλεισμό. Δεν είμαι όμως ούτε σκυλάκι καναπέως ούτε πεινασμένος γλείφτης. Όσες «σκοτώνουν» θαυμαστές με κίνητρο την ματαιοδοξία τους και τον ναρκισσισμό τους μένουν μοιραία και δραματικά μόνες. Με αγάπη εντελώς φαλλοκρατική το λέω.


Παραθέτω φωτό (επιλογές) της ταλαντούχου καλλιτέχνιδος shootαρισμένες από εξίσου (ή και περισσότερο) ταλαντούχους συναδέλφους. Όπως και αν το δει κανείς, σύμφωνα όμως και με τα δικά μου γούστα είναι, εκτός από ταλαντούχα καλλιτέχνης, persona και γκομενάρα. Συνιστώ επίσης ανεπιφύλακτα στο καλλιτεχνικό κοινό να παρακολουθεί παραστάσεις της.

φωτό από το facebook

|> Virtù Daimon

Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης. Δαήμων: δαιμόνιος & επινοητικός. Σχεδόν ανίκανος όμως να «πουλήσω» τον εαυτό μου στο θέαμα ή και την ψυχή μου στον διάβολο.

Δείτε Επίσης

Το «Ζάρι»… της Σαπφούς Παπαντωνοπούλου

Το «Ζάρι» ως κοινωνικοπολιτικό αντι-αποικιακό σχόλιο | της Σαπφούς Παπαντωνοπούλου

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται !!!